Geokon har fokus på kundeservice
Med
succes følger forpligtelser - det er vi i Geokon meget opmærksomme
på, og vi forsøger hele tiden at justere vores organisation, således
at vi kan give den bedste kundeservice til vores mange brugere.
Kursusområdet
Under overskriften - ”Nytten og glæden af jeres
GeoEnviron løsning øges med et godt kendskab til programmets
grundlæggende muligheder og faciliteter” har vi tilført nye
ressourcer til vores kursusafdeling, hvor Allan Kim Jensen er blevet
ansvarlig for aktiviteterne omkring planlægning og afholdelse af
vores GeoEnviron kurser.
Allan Kim kommer fra en stilling i vores
udviklingsafdeling og har et stort indblik i produktet og - ikke
mindst de mange tanker og idéer, der ligger til grund for
funktionaliteterne i modulerne. Allan Kim har allerede afholdt den
første række kurser og arbejder i øjeblikket på vores kursuskatalog
for 2011.
Sagsstyring i kundesupport
Der er
p.t. omkring 2000 brugere på GeoEnviron produktet i Danmark - og i
takt med, at der hele tiden kommer flere til, øges antallet af
supportopgaver i vores kundeservicecenter.
Vi har derfor besluttet at indføre et nyt sagsstyringssystem, som i
første omgang skal hjælpe os internt med styring af alle vores
supportsager. Som bruger vil man, når man sender en mail til vores
supportafdeling, modtage en automatisk genereret kvitteringsmail med
et unikt sagsnummer for den aktuelle supportsag. Brugeren kan
tilføje yderligere spørgsmål eller kommentarer til sagen ved at
besvare kvitteringsmailen – og uden at rette i mailens emnefelt.
Vi registrerer også telefonsupportopkald, således at vi samler alle
vores supportsager ét sted.
Dette vil vi bruge til at spore problemer og spørgsmål fra brugerne,
således at vi kan bruge det fremadrettet til at forbedre vores
produkter, manualer og support.
Har du
spørgsmål eller kommentar til vores nye system, så send os endelig
en mail på
info@geokon.dk
– både ris og ros er meget velkommen!
|